Szeretettel köszöntelek a Nyelvtanulás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hátas Melinda
Nyelvtanulás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nyelvtanulás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hátas Melinda
Nyelvtanulás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nyelvtanulás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hátas Melinda
Nyelvtanulás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nyelvtanulás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hátas Melinda
Nyelvtanulás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az angol nyelvtanításban sokféle módszer létezik, az egyik ezek közül a kommunikációs módszer (Communicative Language Teachnig) melynek célja, nem meglepő módon a kommunikáció. Ezt tekinti a nyelvtanulás céljának, tehát hogy interakcióba tudjunk lépni a nyelv beszélőivel, és egyben módszerének is (ezzel is óhajtja elérni el célját).
David Nunan 5 fontos pontját emelte ki ennek a módszernek:
1. a kommunikáció elsajátítása a célnyelven való intreakciók által (pl.angolul játsszanak az órán, angolul beszélnek)
2. autentikus, eredeti angol szövegekből tanulnak, olvasnak (pl.regényből)
3. a tanulóknak a nylevre és a nyelvtanulás módjára, menedzselésére is fiygelniük kell
4. a tanuló személyes tapasztalatai, előélete, előzetes tudása is fontos szerepet kap
5. az osztályteremben, az órán történő tanulás és a tanórán kívüli tanulás integrálása fontos
Feladattípusok: szerepjáték, páros munka, interjúk eljátszása, játékok, kérdőívek...)
Sokan támadják ezt a módszert amaitt, hogy túl engedékeny, szemet húny a hibák felett, nem koncentrál eléggé a nyelvtanra, a helyes nyelvhasználatra (mondván, hogy egy angol úgyis megérti az angolt törő, hibásan ejtő magyart is), és hogy a kiejtés is sokszor hibás.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!